Докато хърватският суперавтомобил навлиза в последната си фаза на разработка, предсериен екземпляр на Rimac Nevera преминава през офроуд сесия като част от хомологацията на автомобила.
След сглобяването на първите експериментални прототипи на Nevera, три от които са направени, Rimac Automobili произвежда хомологационни прототипи, както и предсерийни бройкина електрическия суперавтомобил, за да разработи и продължи с хомологацията на модела. Сглобени са общо 16 прототипа и много от тях бяха случайно повредени за целите на хомологационни процедури, и това ще бъде също така и за автомобила, който се вижда в това видео. Той ще бъде унищожен при краш тест, извършен с цел хомологиране за американския пазар.

Но преди това предсерийният автомобил, който вече е използван за презентации на клиенти, медийни тестове, проведени на пътя и на пистата, и който беше представен и на други събития, бе изпратен на малка разходка извън утъпканите пътища. Това стана близо до строителната площадка на бъдещия Rimac Automobili Campus, разположен на няколко километра от сегашните съоръжения на хърватския производител.
Възможността за Мате Римак, основател и главен изпълнителен директор на Rimac Automobili, да се забавлява, е да шофира суперавтомобила. Той е задвижван от четири електрически агрегата, развиващи обща мощност от 1914 к.с. и 2300 Нм. Те са способни да се развиват максимална скорост 412 км/м и ускорява от 0 до 96 км/ч за 1,85 сек. Същевременно предлага автономен пробег от 550 км в цикъл WLTP. Rimac ще произведе в 150 екземпляра, достъпни от 2 млн. евро всеки.