Подобрена динамика и козметични промени за спортните 4х4 автомобили на Subaru
Изцяло новите поколения на Subaru WRX и WRX STI ще се появят през 2020 г. или малко по-късно, а до тогава японците ще изкушават клиентите с фейслифт на своите модели. Двете версии получават свеж фейслит с механични подобрения, обоготатено оборудване и по-агресивен дизайн.
Subaru WRX STI 2018 и неговият по-скромен брат WRX 2018 вече са с нова предна броня и променена горна радиаторна решетка, както и с по-широка долна решетка. Ревизирано е окачването и на двете коли за „по-добро управление и по-комфортна возия“. Шестстепенната ръчна скоростна кутия на WRX е с нови синхронизатори за по-гладко превключване. Трансмисията е и с нов съединител. Електрическото серво също е пипнато за по-добро усещане.
Обновеният WRX 2018 получава нов Performance пакет. Той включва електрически Recaro седалки, боядисани в червено спирачни апарати, нови 18-цолови джанти и подсилени накладки от Jurid. Шибедахът е премахнат, за да се намали теглото.
Какво ново при STI 2018? За първи път моделът е със стандартни 19-цолови джанти, обути в гуми 245/35 R19. Зад тях намираме подобрена спирачна система Brembo с жълти 6-бутални апарати отпред и 2-бутални отзад. Предишното STI бе с 4-бутални „челюсти“ на предните колела. Ново електрическо управление получава 4х4 системата, за която Subaru твърди, че вече е „по-гладка и по-бърза“.
Пропускаме новите материали в интериора и поставките за чаши на задната седалка и преминаваме към задвижването. При STI имаме познатия 2,5-литров турбиниран боксер, генериращ 305 к.с. Версията WRX запазва своя 2,0-литров боксер с турбо и директно впръскване, от който са изкарани 268 к.с. Ръчните 6-степенни скоростни кутии и системите за 4х4 са стандартни и за двете модификации. При WRX опцията е автоматична CVT трансмисия, която би убила цялото ви удоволствие от карането на такъв тип автомобил.
Продажбите на Subaru WRX и WRX STI 2018 ще започнат от тази пролет.
Още снимки: