От март 2018-та колите на MINI ще бъдат брандирани с новото лого на компанията. Старата релефна емблема, която бе създадена при възраждането на британската марка през 2000 г., изчезва и на нейно място идва графично лого.
Логото на MINI, използвано в интернет страниците на марката и на хартиените й документи, вече бе променено през последните няколко години. През 2015 г. дизайнът бе още по-изчистен, но въпреки това колите останаха с оригиналната си обемна емблема.
Новите модели от март 2018 г. ще носят графичното лого, с което скоро ще излезе и първия MINI електромобил.
Историята на емблемата на MINI е доста объркваща. Класическото MINI от 1959 г. на British Motor Corporation е произведено, както като Morris Mini-Minor, така и като Austin Seven/Mini. Логото на Morris Mini е с емблема, украсена с червен бик и три сини вълни в кръг (символа на Оксфорд). Това на Austin e с крила и семпъл надпис Austin Cooper.
След тях се появява шестоъгълен щит с надпис MINI. През 1969 г. всички MINI-та започват да излизат с една и съща емблема. Но дизайнът й продължава да еволюира, основно придържайки се към шестоъгълната форма. Специалните версии, като Cooper S получават и акцентиращи лога. През 1990 г. емблемата на марката се връща към първата на Morris Mini-Minor, но на мястото на червения бик е изписано с червени букви името Mini Cooper със зелен лавров венец.
След възраждането на MINI през 2000 г., благодарение на BMW Group, марката получава ново лого, което е частично променено в следващите години.