.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Volkswagen повери на Skoda платформата MQB-A0

Skoda Auto, която носи отговорност на концерна за Индия, Русия и Северна Африка, сега е отговорна за глобалната платформа MQB-A0, върху която са построени европейските хечбек модели Skoda Fabia, Volkswagen Polo и Seat Ibiza. След като повери на чешката марка друго почетно задължение, концернът Volkswagen благодари на Skoda за индийската бюджетна платформа MQB-A0-IN. Индия, Русия, Африка, страните от Югоизточна Азия (АСЕАН), Латинска Америка са обявени за „целеви пазари“ за глобалния MQB-A0.

ПодкомпактниятSkoda Kushaq, първият модел на латформата  MQB-A0-IN, излезе на индийския пазар през лятото с цени, вариращи от 1 049 900 до 1 759 999 рупии. Оригиналният Volkswagen T-Cross, използващ глобалната платформа MQB-A0, в Германия струва 20 240-26 310 евро .

През зимата седанът на Skoda Slavia ще дебютира в Индия на MQB-A0-IN. Върху същата платформа кросоувърът Kushaq в средносрочен план ще се появи на други нововъзникващи пазари, което означава и Slavia. Чехите много говорят за адаптиране на платформата към нуждите на съответните страни.

Skoda никога досега не е отговаряла за глобалните платформи на VW Group, но в Индия доказа своя инженерен опит, способността да координира сложни проекти в региони с „висок потенциал за растеж“ и опит в сегментите за начално ниво. „Убеден съм, че ще успеем да привлечем много нови клиенти благодарение на MQB-A0 и ще укрепим позицията на концерна “, каза Томас Шефер. Междувременно испанският SEAT разработва по-евтина платформа MEB-Lite за електрически автомобили.

Вижте още

Електрическото Volvo XC40 Recharge е вече у нас

XC40 Recharge е първият напълно електрически автомобил на Volvo cars. Компанията се ангажира да стане лидер …