Показан през март, концептът Lexus LF-Z Electrified ще стане сериен Lexus RZ до края на 2022 г.. Той ще се продава в Япония, Европа и вероятно в Съединените щати. Кросоувърът е построен върху платформата e-TNGA, която го обединява с моделите Toyota bZ4X и Subaru Solterra. Два електромотора ще осигурят задвижване на всички колела с технологията Direct4 (Toyota Electric AWD).

Страничните огледала-камери и прибиращите се дръжки на вратите, които украсяват прототипа LF-Z, няма да намерят място на конвейера. Демо автомобилът има габарити 4880 × 1960 × 1600 мм и междуосие 2950 мм.
За концепта LF-Z обещават мощност 544 к.с., 700 Нм, батерия с капацитет 90 кВтч и пробег от 600 км (WLTP). Toyota bZ4X с двойно предаване развива 218 к.с., 336 Нм, с батерия с 71,4 кВтч и автономен пробег до 530 км без дозареждане.
Според шефа на Lexus Europe Спирос Фотинос кросоувърът RZ ще бъде допълнителен и няма да замени нито един модел в гамата, например електрическия Lexus UX 300e.
Lexus потвърди, че вместо традиционния волан електрическият автомобил ще получи щурвал, както в концепта LF-Z (това е опция за bZ4X). За новия модел в Европа и САЩ вече е регистрирана търговската марка RZ 450e, напомняща хибрида RX 450h с мощност 313 к.с. Специалистите предвиждат цена на предстоящия Lexus RZ от 50 000 до 55 000 долара.