Компанията за луксозни спортни автомобили Wiesmann скоро ще покаже нов модел в ретро стил и с висока ефективност Намеква още, че може да получи първото електрифицирано задвижване на марката.
Под кодово име Project Thunderball, той е описан като „освежен, прероден и презареден“ и ще бъде произвеждан във фабриката на фирмата Gecko в Дюлмен, Германия.
Автомобилът е показан в поредица от снимки, публикувани от Wiesmann, с прибиращ се мек покрив и черно-бял шарен камуфлаж.
Все още обаче няма динамични или механични подробности. Предишните спортни автомобили на Wiesmann използваха двигатели на BMW, последният е 4,4-литров битурбо V8, а електрифицирана версия на този агрегат е възможност за Thunderball.
Проектът Thunderball трябва да бъде първият модел, създаден от Wiesmann под собственост на британския предприемач Роин Бери.
„Тъй като автомобилната индустрия претърпява най-голямата си революция от век насам, не може да има по-добър момент да обявим завръщането на една освежена, възродена и презаредена икона“, казва Бери.
„Thunderball ще продължи репутацията на Wiesmann за определяне на стандарта за ефективност, изработване и чисто удоволствие. Със своя недвусмислен стил, това е Wiesmann, подходящ за 21-ви век и е само началото.”
Wiesmann обяви Project Gecko през 2020 г. като модел, вдъхновен от лимитираното издание GT MF5 от 2009 г. Очаква се той да се задвижва от 4,4-литров V8 бензинов битурбо двигател , произведен от BMW.
Освен това ще бъде оборудван с автоматична скоростна кутия (също от BMW) и разпределение на теглото 50:50 отпред и отзад.
Wiesmann посочва, че Project Thunderball ще бъде ппроизвеждан заедно с Project Gecko. Повече подробности ще бъдат разкрити през следващите месеци.
Автомобилите, произведени от Weismann преди закриването му поради финансови проблеми през 2014 г., включват MF3, MF4 и MF5, задвижвани от V10 с 555 к.с.