Салонът в Женева ни е приготвил още една изненада и тя се казва Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro.
Под лесно разпознаваемата каросерия се крие еко кросоувър, отличаващ се от стандартното Audi Q7 по новата муцуна с ревизирана решетка и модифицирани въздухоотвори. Версията получава и нов заден дифузьор и аеродинамични 19-цолови джанти.
Интериорът на Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro до голяма степен е откраднат от стандартната версия, но е добре оборудван с голям дигитален дисплей и стандартна MMI навигационна система, която е неразделна част от управлението на хибридната система. Последната следи навигационните данни и информация за трафика в реално време, за да избере режима с най-нисък разход на гориво.
Хибридната Q7-ца е с електромеханичен сервоусилвател, както и с интегрирана термопомпа, пренасяща топлината от електрическите компоненти към интериора за максимална ефективност.
Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro е с плъг-ин хибридна система, състояща се от 3,0-литров TDI V6 двигател, електромотор и литиево-йонна батерия. Това позволява да се генерира максимална мощност от 373 к.с. и 700 Нм.
С този дизел-електрически арсенал Q7 e-tron 3,0 TDI quattro може да ускори от 0-100 км/ч за 6,0 секунди и да развие 225 км/ч. Но не спринтът до 100 км/ч и максималната скорост са впечатляващите в случая. Това, което е преобръща представите ни за икономия е средният разход от 1,7 литра на 100 км, като това Q7 може да се движи изцяло на ток в продължение на 56 км и има като цяло автономен пробег от 1410 км с един пълен резервоар с гориво. Когато батериите са максимално изтощени те могат да се презаредят за 2 часа и половина със специално зарядно.
Новото Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro ще бъде пуснато в продажба от тази пролет, като цената му ще бъде обявена на по-късен етап.
[nggallery id=471]