.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Тестове » Джон Хенеси тества 600-конния VelociRaptor 6×6 [Видео]

Джон Хенеси тества 600-конния VelociRaptor 6×6 [Видео]

Вече има шест готови машини от Hennessey VelociRaptor 6×6. Тази във видеото по-долу е лично тествана от Джон Хенеси.

На планетата има достатъчно богати хора, които са готови да платят чудовищни (за нас) суми за нестандартни лимитирани автомобили. Да вземем например Mercedes-AMG G63 6×6 – от военна машина за австралийската армия се превърна в лимитирана версия от 100 екземпляра, всеки един струващ около 700 000 евро.

Шестколесният пикап на базата на G-класа бе разпродаден набързо, а поръчките бяха изпълнени докрай между 2013 и 2015 г. от завода на Магна Щайер в Грац, Австрия. Бъдете сигурни, че Benz са изкарали доста добри пари от него.

Сега от Hennessey Performance искат да копират идеята и най-вече успеха на G63 6×6. На тунинг изложението SEMA 2017 в Лас Вегас американската компания показа как може да изглежда един Ford F-150 Raptor, минал през тяхната фабрика в Тексас. Как? Ами с шест колела, три задвижващи оси и 600 к.с., сервирани под името Hennessey VelociRaptor 6×6.

В краткото видео по-долу Джон Хенеси тества един от шесте сглобени дотук VelociRaptor 6×6. Той обаче го кара единствено върху асфалт, защото пикапът е клиентски, но разкрива основната причина да бъде създадено подобно нещо.

Планът на хората на Джон Хенеси е да бъдат произведени 50 бройки за САЩ и още 50 за останалия свят. Ако го направят броят на VelociRaptor 6×6 ще отговаря на направените екземпляри от G63 6×6. Но за разлика от немската машина, шестколесният тексасец струва далеч по-малко – 295 000 долара.

Hennessey VelociRaptor 6×6 е с три задвижващи се оси, сериозно окачване и 20-цолови джанти с оф-роуд гуми. Мощността на 3,5-литровият V6 би-турбо двигател от Raptor е увеличена от 450 на 600 к.с. Последното се дължи най-вече на нови турбокомпресори, нова изпускателна генерация, нов интеркулер и ремап на двигателя. Спирането на този мутант е поверено на огромни спирачки от Brembo.

Вижте още

Hennessey ще изкара 1200 к.с. от новия Corvette ZR1

Американският тунер работи общо по три силови пакета за последния Corvette ZR1 Новият Corvette ZR1 …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *