.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Тестове » Джон Хенеси тества 600-конния VelociRaptor 6×6 [Видео]

Джон Хенеси тества 600-конния VelociRaptor 6×6 [Видео]

Вече има шест готови машини от Hennessey VelociRaptor 6×6. Тази във видеото по-долу е лично тествана от Джон Хенеси.

На планетата има достатъчно богати хора, които са готови да платят чудовищни (за нас) суми за нестандартни лимитирани автомобили. Да вземем например Mercedes-AMG G63 6×6 – от военна машина за австралийската армия се превърна в лимитирана версия от 100 екземпляра, всеки един струващ около 700 000 евро.

Шестколесният пикап на базата на G-класа бе разпродаден набързо, а поръчките бяха изпълнени докрай между 2013 и 2015 г. от завода на Магна Щайер в Грац, Австрия. Бъдете сигурни, че Benz са изкарали доста добри пари от него.

Сега от Hennessey Performance искат да копират идеята и най-вече успеха на G63 6×6. На тунинг изложението SEMA 2017 в Лас Вегас американската компания показа как може да изглежда един Ford F-150 Raptor, минал през тяхната фабрика в Тексас. Как? Ами с шест колела, три задвижващи оси и 600 к.с., сервирани под името Hennessey VelociRaptor 6×6.

В краткото видео по-долу Джон Хенеси тества един от шесте сглобени дотук VelociRaptor 6×6. Той обаче го кара единствено върху асфалт, защото пикапът е клиентски, но разкрива основната причина да бъде създадено подобно нещо.

Планът на хората на Джон Хенеси е да бъдат произведени 50 бройки за САЩ и още 50 за останалия свят. Ако го направят броят на VelociRaptor 6×6 ще отговаря на направените екземпляри от G63 6×6. Но за разлика от немската машина, шестколесният тексасец струва далеч по-малко – 295 000 долара.

Hennessey VelociRaptor 6×6 е с три задвижващи се оси, сериозно окачване и 20-цолови джанти с оф-роуд гуми. Мощността на 3,5-литровият V6 би-турбо двигател от Raptor е увеличена от 450 на 600 к.с. Последното се дължи най-вече на нови турбокомпресори, нова изпускателна генерация, нов интеркулер и ремап на двигателя. Спирането на този мутант е поверено на огромни спирачки от Brembo.

Вижте още

Brabus 850 Buscemi [Премиера]

В началото на седмицата видяхме Brabus 700 и Brabus 900, но немският тунер е приготвил …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *