.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Static photo

Бъдещето на Audi и съперничеството на Stellantis

Audi се стреми да има електромобил във всеки основен сегмент от 2027 г. Така че това са електрически Q5, Q3 и A4, но какво да кажем за бъдещето на спотрните автомобили R8 и TT спортни автомобили? Според шефа на техническото развитие Оливер Хофман двуместните модели ще получат електрическо задвижване едва тогава, когато навлязат в последните си няколко месеца на продажба.

„Бъдещето ще бъде изцяло електрическо“, посочи той. „Възнамеряваме отново да измислим някои изненади и работим върху концепти за спортни автомобили, които вероятно ще бъдат напълно електрически. Всичко, което мога да кажа, е, че ще ви изненадаме и развълнуваме.”

Investment in Luton plant to produce a brand new Opel/Vauxhall Vivaro by 2019.

Като се има предвид, че новата платформа Audi-Porsche PPE ще получи задвижване със задно предаване и задвижване на всички колела и ще постави акцент върху динамиката, изглежда очевидна основа за версиите на електромобилите.

Лесно е погрешно да се тълкува съперничеството между производителите като враждебност, но далеч от класациите за продажби и едно надмощие, шефовете на индустрията могат да научат много един от друг.

Ето например главният изпълнителен директор на Stellantis Карлос Таварес, който наскоро каза пред репортери, че „не само дълбоко уважава [шефа на Volkswagen Group] Херберт Дис, но мисля, че той е вдъхновяващ лидер и свалям шапка за това, което се опитва да постигне“ .

Таварес каза, че неговата компания с 14 марки използва Volkswagen като „еталон за много неща“ и казва, че „времето ще ни покаже кой е успял да изпълни стратегията си“.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …