.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Тунинг » Премиера: Brabus 600 GT S

Премиера: Brabus 600 GT S

Ботропци са готови с нахъсването на Mercedes-AMG GT S. Черният симпатяга е загубил звездите си, заменени от B значки, като в освен това получава 90 к.с. и 100 Нм отгоре.

Бонусът е в резултат на електронната кутийка, наречена PowerXtra B40 – 600, която се закача са секунди, за да може 4,0-литровият би-турбо V8 да натовари диното със 600 к.с. и 750 Нм. В случай, че анкерните ремъци не се скъсат, Brabus 600 GT S може да стигне стотака за 3,6 секунди и да ускори до 325 км/ч (15 км/ч повече от стандартното AMG GT S).

Brabus 600 GT S

Сериозните топки изискват и сериозно аеро, за разработката, на което Brabus са прибегнали до услугите на аеродинамичния тунел. Новостите са изработени предимно от карбон, в това число предният сплитер, праговете, задният дифузьор и приличното крило над него. Двете двойки дула – част от специалния титаниев изпускателен комплимент на Brabus, по-леки с 40% – също са облечени във въглеродни дрехи. Джантите? Категорични „Brabus”-ки, разпознаваеми от километри – 20-инчови Monoblock F отпред и 21 отзад, през които наднича карбон-керамичната спирачна система. Освен това колата седи с 15 мм по-близо до асфалта, заради специалните пружини.

И без това приятният интериор на Merc-AMG GT е станал още по-приятен. Праговете на Brabus 600 GT S са карбонови, с метални вложки и подсветка, чиито цвят се променя от червено към бяло. Ле-ле. Излишна глезотия, но въпреки това доста яка кабина. Brabu на майсторите.

Brabus 600 GT SBrabus 600 GT S Brabus 600 GT S Brabus 600 GT S Brabus 600 GT S (8) Brabus 600 GT S Brabus 600 GT S Brabus 600 GT S

Вижте още

Вижте филма за японската тунинг суперкар култура [Видео]

Документалното видео „Японски нощи“ е дело на Red Bull и новозеландският дрифт пилот Лудия Майк …