Brabus разкрива новото си творение. Тунерът доработи Mercedes-AMG E 63 S и дава на немския седан огромно увеличение на мощността. V8 преминава от работен обем 4,0 до 4,5 литра и сега развива 900 к.с. и 1250 Нм въртящ момент.
Немският тунер Brabus се ангажира с Mercedes-AMG E 63 S, за да усили двигателя си, и го трансформира в Brabus 900. Както подсказва името му, мощността му е увеличена до 900 к.с. Което значително подобрява неговата ефективност и превръща седана в чудовище.

На първо място, Brabus ревизира и коригира дизайна на Mercedes-AMG E 63 S, за да го направи още по-агресивен. Изцяло в черно, немецът вече е оборудван с преден спойлер, заден дифузор или дори голямо лого на Brabus, което замества трилъчата звезда на радиаторната решетката. Наличен е и заден спойлер от въглеродни влакна за подобряване на стабилността на автомобила при високи скорости. Brabus 900 има 21-инчови ковани джанти Brabus Monoblock Z Platinum Edition.

Под капака 4.5 битурбо V8 генерира до 900 к.с. и 1250 Нм въртящ момент, предаван към четирите колела чрез деветстепенна автоматична трансмисия. С тези допълнителни 288 к.с. и 400 Нм, Brabus 900 ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек, срещу 3,4 сек при базовата версия на седана. Максималната скорост на автомобила е електронно ограничена до 330 км/ч, срещу 300 км/ч преди.

В допълнение към това огромно увеличение на мощността, Brabus 900 получава окачване Airmatic, което му позволява да понижи просвета си с 20 мм по всяко време, за да подобри поведението му на пътя чрез намаляване на центъра на тежестта. В каросерията на Brabus са интегрирани въглеродни влакна, както и светещо лого на тунера на праговете на вратите, както и алуминиеви педали. Тунинг специалистът посочва, че потенциалните купувачи могат да получат интериор по желание чрез програмата за персонализиране.
Цената на Brabus 900 за момента все още не е оповестена.