.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Bugatti тества Centodieci в хладилна камера

За да гарантира, че Centodieci издържа добре на студа, Bugatti тества автомобила в хладилна климатична камера при -20°C.

След изпитанията в пустинята в Аризона при високи температури, Bugatti Centodieci сега е поставен при температура значително под нулата  .

Хиперавтомобилът, разработен в чест на известния Bugatti EB110, току-що беше затворен в климатична камера, където температурите са до голяма степен отрицателни. Производителят на премиум автомобили със седалище в Молсхайм измъчва своя Centodieci, като го постави в специална камера при -20°C. „Той ще остане там, докато дори и най-малкият титаниев винт и последният въглероден елемент не достигнат предварително зададената температура“, казват от компанията.

Целта на операцията е да се гарантира, че Centodieci работи правилно по всяко време, въпреки че клиентите може никога да не излагат автомобила си на такива екстремни метеорологични условия. Едва ли купувачите на автомобила, струващ 8 млн. евро, ще рискуват да го карат в страни, където температурите са толкова ниски. Още повече, че производството на Bugatti Centodieci е лимитирано до само десет екземпляра.

Сред тестовете, проведени на Centodieci, Bugatti по-специално измерва ограничението на силата на страничните прозорци. Това трябва да отговаря на всички вътрешни стандарти и законови разпоредби. Както посочва инженер от марката в Молсхайм, прозорецът трябва да може да покаже специфично съпротивление и да се отвори отново, ако е необходимо.

Следователно суперавтомобилът с двигател W16 8.0 с мощност 1600 к.с. трябва да може да вдига прозорците си независимо от температурата навън. Според инженерите на Bugatti, които са работили дни наред в термозащитнии костюми, регулаторите на прозорците работят перфектно, дори при температури с двуцифрени числа под нулата.

Следваща стъпка за Centodieci е изпитание на неговата издръжливост на разстояние от повече от 30 000 км. Този последен експеримент е от съществено значение за довършване на настройките на автомобила, преди да започне ръчното производство на десетте екземпляра, които трябва да бъдат доставени през 2022 г.

Вижте още

Над 20% спад в продажбите на нови автомобили в Европа, пазарът в Русия се срина

Продажбите на нови автомобили в Европа спаднаха с 20,6% през април 2022 г. През изминалия …