.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Ferrari 296 GTS е най-новият член на Маранело, мощен 830 к.с. [Премиера]

Ferrari спази обещанието си и разкри очаквания изцяло нов модел, който пазеше в пълна тайна. Завесата вече е вдигната и на сцената излиза хибридният суперавтомобил Ferrari 296 GTS.

Името му идва от Gran Turismo Spider, което говори само за себе си, че става въпрос за кабрио версия. В случая спайдър вариантът е на братскотко купе 296 GTB. Задвижването и техническите характеристики са идентични с него, но разликите са в прибиращия се покрив, килограмите и част от каросерията.

Прибирането на покрива отнема точно 14 секунди, като той се събира на две части над двигателния отсек. Отварянето и затварянето може да бъде направено в движение при скорост до 45 км/ч.

Червеното Ferrari 296 GTS от снимките тук е с опционалния пакет Assetto Fiorano. Той включва регулируемо окачване, вдъхновено от това на състезателните GT автомобили на Ferrari.

По отношение на аеродинамиката пакетът взаимства от LaFerrari концепцията за активно задно крило, което при скорост от 250 км/ч генерира 360 кг натиск.

Аеропакетът е направен от въглеродни влакна и при висока скорост увеличава притискателната сила, като разликите в предната броня допринасят за допълнителни 10 кг натист . Модификацията включва и двуцветен екстериор, който ако трябва да сме честни изглежда като автомобилно витилиго.

Ferrari 296 GTS е с хибриднa система, която е плъг-ин и батерията може да се зарежда с кабел. Двигателят е 3,0-литров V6 турбо, от който получавате 663 к.с., но в комбина с електромотор максималната мощност достига 830 к.с. Въртящият момент също е впечатляващ – общо 740 Нм.

Спайдър версията на Ferrari 296 ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,9 секунди, а 200 км/ч достига за 7,6 секунди. Максималната скорост е над 330 км/ч, като това се случва с използваната и при другите актуални модели на Ferrari 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

В изцяло електрически режим 296 GTS може да развие максимум 135 км/ч, а като автономен пробег батерията от 7,45 kWh осигурява изминаването до 25 км.

Като цяло 296 GTS може да се похвали със сухо тегло от само 1540 кг, което означава, че е по-тежък от 296 GTB със 70 кг.

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …