След като преди няколко дни ни предложи Manhart MH2 GTR, разработен на основата на M2 CS, немският тунер Manhart този път пусна туниниг на BMW M2 Competition, за да предложи още по-мускулеста версия, разработена за интензивно управление на писта.
Manhart MH2 630, това е името му, е измислено от тунера от Вупертал на основата на BMW M2 (F87) Competition, второ поколение M2, което скоро трябва да отстъпи място в каталога на баварския производител. Но междувременно остава сред първите избори на феновете на спортното шофиране, отбелязва Manhart.

Затова тунинг специалистът се зае с M2, задвижван от шестцилиндровия редови двигател S55, за да го оборудва с нов турбо пакет, цялостна собствено изработена изпускателна система от неръждаема стомана и нов софтуер на агрегата. Така шестцилиндровият 3,0-литров битурбо мотор след модификацията развива близо 630 к.с. и 750 Нм въртящ момент, тоест 220 к.с. и 200 Нм повече от заводския агрегат.

За да контролира тази мощност при всякакви обстоятелства, и по-специално по време на фазите на спиране, Manhart оборудва предния мост на автомобила със системата на BMW M4 GT4, участваща в автомобилния спорт (шестбутални апарати на 380 мм дискове), обаче без промени в задния мост.
Други промени в автомобила включват ревизирано окачване в сътрудничество с KW, наличието на преден спойлер, нови приставки за страничния праг и карбонов дифузор от гамата M Performance, алуминиев преден капак Schmiedmann и задно крило, заимствано от M235i Racing.

В пилотската кабина на Manhart MH2 630 има ролбар, седалки Recaro Sportster CS, оборудвани с колани Schroth Motorsport, волан с карбонови пера, както и допълнителен екран Awron, предлагащ на водача цялата полезна информация по време на еволюцията му на пистата.
Manhart не разкрива технически подробнсти, но си представяме, че Manhart MH2 630 е в състояние да осигури максимални усещания на своя пилот и на евентуалния му спътник по време на движение по пистата.