.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Премиери » Mercedes-AMG E63 S 4Matic T-Modell [Премиера]

Mercedes-AMG E63 S 4Matic T-Modell [Премиера]

Това комби разполага с 612 к.с. и ще ви изстреля до 100 км/ч за 3,5 секунди

Когато AMG се ангажира с комбито на Е-класа, нещата стават наистина сериозни. В този пореден случай разбирането за спортно комби излиза от стандартните ни представи. Мощността започва с цифрата 6, ускорението от 0 до 100 км/ч е три секунди и половина, максималната скорост е 290 км/ч, а един от режимите на каране е Drift. Комби? Да, такъв се води новият Mercedes-AMG E63 S 4Matic T-Modell.

Под капака намираме 4,0-литров V8 би-турбо двигател с 612 к.с. и 850 Нм. Той е комбиниран с AMG Performance 4Matic+ система за задвижване на четирите колела, която позволява спринт от 0-100 км/ч за 3,5 секунди. С 9-степенната автоматична скоростна кутия с двоен съединител максималната скорост достига 290 км/ч. Впечатляващо за кола с тегло от близо два тона.

За сравнение Audi RS6 Avant Performance е с 4,0-литров V8 TFSI с 605 к.с. и 700 Нм. От 0-100 км/ч ускорява за 3,7 секунди. Единственото предимство на машината от Инглощад спрямо тази от Афалтербах е максималната скорост, която е 305 км/ч или с 15 км/ч повече от тази на AMG. Цената на RS6 Avant в Германия започва от 117 000 евро, като тази на E63 S T-Modell все още не е оповестена, но седанът се продава от 121 хил. евро.

Относно дрифт режима на Mercedes-AMG E63 S 4Matic T-Modell – той може да бъде активиран като се изключи ESP, скоростите се „слагат“ на ръчен режим и се активират състезателните настройки, което превръща E63 S T-Modell в кола със задно предаване.

Още снимки:

Вижте още

Фейслифт за Peugeot 5008 [Премиера]

Преди няколко дни Peugeot показа фейслифта на кросоувър модела си 3008. В случай че сте …