.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Geneva, Switzerland, March 4th, 2015: First presentation of a new generation Honda NSX on the Geneva Motor Show. The supercar from Honda is powered by petrol engine (pushing out 550 HP). The newest NSX was the one of the most attractive supercar on the Geneva Motor Show 2015.

Наследникът на Honda NSX ще бъде на ток

Honda се ангажира да пусне 30 нови електромобила в световен мащаб като част от амбициозната си стратегия за електрификация, обявена днес.

Японската компания иска да произвежда над 2 млн. електромобила годишно до 2030 г. В плана на марката влиза и появата на два изцяло спортни модела, единият от които ще наследи NSX, а другият ще бъде GT автомобил.

Honda иска да бъде CO2 неутрална компания до 2050 г., но това е сложен процес към електрификация, „а не просто подмяна на двигатели с батерии“.

Актуалната Honda NSX в момента е в третото си поколение като хибрид с 573 к.с. със средно-разполажен 3,5-литров V6 двигател. Моделът ще бъде спрян от производство в края на тази година, но Honda планира да остане в сегмента на суперавтомобилите, тъй като трансформира бизнеса си.

Honda е най-новата японска марка, която се ангажира да предлага специални спортни автомобили в електрическата ера. Toyota представи олекотен двуместен автомобил в духа на MR2, Lexus работи върху електромобил, наследник на модела LFA, Nissan наскоро показа концепта Max Out, а Subaru разкри спортен автомобил с 1073 к.с. 4WD, наречен STI E -RA.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …