.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Peugeot се стреми да постигне глобална експанзия

Ключовият фокус на Peugeot е върху подобряването на обслужването на клиентите и разширяването в световен мащаб, смята главният изпълнителен директор Линда Джаксън, и също така се насочва към място номер едно в Европа.

През 2021 г. Peugeot зае второ място в европейската класация, като продаде 649 514 автомобила, след най-продавания Volkswagen, който продаде 1,08 млн. бройки. По този повед Джаксън каза: „Винаги искаме да се справяме по-добре. Ние сме в тази игра, за да спечелим. Вярваме, че имаме страхотни продукти. Но е дълъг път до номер едно и аз много уважавам VW.”

Освен европейския си успех, Джаксън, която пое главната роля през януари 2021 г., каза, че четири от шестте глобални региона на Peugeot имат нарастващ пазарен дял, а два са стабилни. Тя посочи: 20% от продажбите на Peugeot са извън Европа. Имаме реална възможност да се развиваме, като, разбира се, не намаляваме постижението си в Европа, особено в Южна Америка, Близкия изток и Африка, както и за възстановяване в Китай.

Другата цел на Джаксън е да подобри обслужването на клиентите: „Ние сме много силни по отношение на продуктите и искам да бъдем много силни по отношение на изживяването на клиентите, независимо дали става дума за представителства, уебсайтове – всички точки на допир с клиентите. Това е истински фокус за нас.

„Нашето позициониране е към горната част на масовия поток, което означава не само отлични продукти, но и отлично обслужване на клиентите.“

Няма планове за разширяване на гамата от автомобили, подчертаДжаксън, когато беше попитана дали има някаква истина в  3008 купе, вероятно 4008: „Работим за основен модел, тоест ключови модели като голямо количество и печалба. Peugeot присъства в повечето ключови печеливше сегменти. Много съм доволна от това, което имаме.

„Единственият модел, който добавихме, но не и за Европа, е пикапът Landtrek, специално за Африка, Близкия изток и Южна Америка, където пазарът на пикапи е огромен.

Неотдавнашният успех на Peugeot в Европа отчасти се дължи на неговите електрифицирани модели. По-специално Peugeot e-208 е начело на класациите по продажби през 2021 г. Въпреки че пълните данни за миналата година все още не са обявени, електрическите автомобили съставляват 20% от продажбите през декември, посочи Джаксън.

Вижте още

Plasan Wilder е бронирана машина със средноразположен двигател

Израелската компания Plasan разкри новаторски лек брониран автомобил със средноразположен двигател и кабина в стил …