Резултатите за 2021 г. са отлични за производителя от Молсхайм, всички налични автомобили са намерили купувачи.
През 2021 г. Bugatti достави последните екземпляра на Divo, първият Chiron Super Sport 300+ на техните собственици и продължи да регистрира поръчки за своя Chiron, който вече е разпродаден, точно като бъдещия Bolide, чиито няколко екземпляра обещаха за продукцията е продадена само два месеца след представянето му на The Quail, Калифорния, миналия август. През 2022 г. Bugatti трябва да достави 80 автомобила, включително първия Chiron Super Sport и десет броя от ексклузивния Centodieci.

Базираният в Молсхайм производител също увеличи присъствието си по света през 2021 г. с откриването на четири нови шоурума в Азия (Токио и Сингапур), Близкия изток (Рияд) и Обединеното кралство (Манчестър). Представи и новата си стратегия със създаването на Bugatti Rimac. Компанията е създадена наскоро в сътрудничество с Rimac Automobili и Porsche, и чийто главен изпълнителен директор ще бъде Мате Римас, основател на Rimac Automobili.

„Убедени сме, че заедно с Bugatti Rimac създадохме най-добрата компания за хиперавтомобили в света, обединявайки повече от век история, ноухау и иновации с креативно инженерство и технологии. Най-съвременната технология на Rimac Automobili система за електрификация“, обяснява Мате Римас. „Според мен това е оптимална комбинация от опит. Като дългогодишен фен на Bugatti, за мен е чест да поемам кормилото на тази компания и да насоча Bugatti към едно изключително утре.”
И накрая, Bugatti също се сбогува със Стефан Винкелман тази година (той ръководи марката от януари 2018 г. до ноември 2021 г.). Сега разчита на Кристоф Пиошон, главен оперативен директор на Bugatti Rimac и президент на Bugatti Automobiles, да продължи историята, започната през 1909 г. от Еторе Бугати.