Какво имаме тук? Новородено Porsche 718 Boxster, което първо може да ни обърка, че има нещо близко със суперколата 918 Spyder, но уви.
На пръв поглед новият модел изглежда доста разпознаваемо, но е с по-мускулеста муцуна с по-широки въздухоотвори и нови би-ксенонови фарове с вградени LED дневни светлини. Местим погледа си по-назад и се спираме върху модифицирани странични прагове, по-големи странични отвори за въздух и нови дръжки на вратите. Други подобрения включват нови триизмерни диодни стопове и изписан с различен шрифт надпис Porsche.
Интериорът като цяло е същият като при стандартния Boxster с изключение на новото табло, което е с кръгли вентилационни отвори. Имаме и нов волан и ъпгрейдната система Porsche Communication Management.
Базовата версия на Porsche 718 Boxster е с четирицилиндров 2,0-литров турбо боксер, генериращ 300 к.с. и 380 Нм. Въпреки че е значително по-малък като обем от досегашния 2,7-литров шестцилиндров боксер, новият двигател осигурява с 35 к.с. и 100 Нм повече от него.
Следващ в списъка е Porsche 718 Boxster S (оранжевия екземпляр от снимките). Тук имаме 2,5-литров четирицилиндров боксер, също турбиниран. Той генерира 350 к.с. и 419 Нм. Това си е чисто увеличение от 35 к.с. и 58 Нм.
Ако поръчате това Porsche 718 Boxster с PDK скоростна кутия и Sport Chrono пакет, ускорението от 0-97 км/ч ще ви отнеме 4,5 секунди, а максималната скорост е 274 км/ч. При 718 Boxster S нещата се случват за 4,0 секунди и приключват при 285 км/ч.