.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Porsche разширява допълнително онлайн продажбите

Още едно важно събитие в електронната търговия за Porsche. Броят на пазарите, предлагащи онлайн търсене на автомобили наскоро достигна 100 по целия свят, в 26 от тях те могат да бъдат поръчани и онлайн. В Канада собственото търсене на автомобили на Porsche дори е въведено като изключителна маркетингова платформа за нови серийни автомобили. Като цяло 94% от търговците вече представят своите нови и употребявани автомобили на дигиталния пазар, където се предлагат общо 16 300 автомобила.

Междувременно търсенето от страна на клиентите нараства. През последната година близо  5800 автомобила на Porsche са продадени от склад чрез онлайн канала, или повече от трикратно увеличение спрямо предходната година, където 1700 бройки са продадени онлайн. Около 110 000 потенциални клиенти са генерирани в платформата по целия свят, като това число нараснаа с 61% през 2020 г. Около 1,1 млн. потребители използват актуализираното търсене на автомобили Porsche всеки месец.

В Европа онлайн продажбите на автомобили са налични на всички основни пазари от 2021 г. Стратегическите съображения също играят роля при решението за стартиране на нови пазари. В Холандия например клиентската база е особено разбираема в интернет. Междувременно Норвегия е един от силно развиващите се пазари в Европа, особено след представянето на напълно електрическия Taycan. И в двете страни онлайн пазарът стартира миналата година и оттогава осигурява прозрачност за автомобилите , налични на местно ниво.

Porsche стартира онлайн продажбите в Германия през 2019 г. и оттогава непрекъснато се разширяват. В Китай и САЩ местните екипи отскоро работят върху платформата. Те могат да уловят специфичните за пазара изисквания на клиентите още по-пряко и да внедрят подходящи решения възможно най-бързо.

Вижте още

Следващото Lamborghini ще бъде електрическо?

Lamborghini току-що подаде името Revuelto в Службата за интелектуална собственост на Европейския съюз. Предстои ли …