.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Renault, Nissan и Mitsubishi Motors с обща пътна карта

Renault Group, Nissan Motor Co., Ltd. и Mitsubishi Motors Corporation, членовете на един от водещите световни автомобилни алианси, обявяват общи проекти и действия за ускоряване и оформяне на общото им бъдеще към 2030 г., фокусирайки се върху веригата на стойността на мобилността.

Година и половина след обявяването на новия си бизнес модел на сътрудничество в подкрепа на конкурентоспособността и рентабилността на компаниите-членове, Алиансът вече се крепи на солидни основи, печели от ефективна оперативна организация и от засилено и гъвкаво сътрудничество.

Продължавайки схемата Лидер-Последовател, определена през май 2020 г., избрана технология се разработва от един водещ екип с подкрепата на последователите, като по този начин се позволява на всеки член на Алианса да има достъп до всички ключови технологии.

Алиансът определя обща пътна карта за 2030 г., фокусираща се върху електрически автомобили и интелигентна и свързана мобилност, споделяйки инвестиции в полза на трите компании и техните клиенти.

Членовете на Алианса са разработили методология за „интелигентна диференциация“, която определя желаното ниво на съвместимост за всеки автомобил, интегрирайки няколко параметъра на възможно обединяване, като платформи, производство, задвижващи системи или сегмент. Това се допълва и подобрява от по-строг подход към дизайна и диференциацията на горната част на автомобилите. Например, общата платформа за C и D сегмент ще се използва за пет модела от три марки на Алианса (Nissan Qashqai и X-Trail, Mitsubishi Outlander, Renault Austral и предстоящ седемместен SUV).

Засилвайки този процес, членовете на Алианса ще подобрят използването на общи платформи през следващите години от 60% днес до повече от 80% чрез 90 общи модела през 2026 г. Това ще позволи на всяка компания да задълбочи фокуса си върху своите клиенти, най-добри модели и основни пазари, като същевременно разшири иновациите в целия Алианс на по-ниска цена.

Като част от тази стратегия, Mitsubishi Motors ще засили присъствието си в Европа с два нови модела, сред които новият ASX, базиран на бестселърите на Renault.

Вижте още

Renault Scenic Vision – електрически кросоувър с водородна клетка

Най-новият прототип на Renault носи името на емблематичното за марката име Scenic. Но връзката с …