Преди месец Toyota показа обновеното си GT86 и щатската версия Scion FR-S. Днес е ред на премиерата на фейслифта на японския брат близнак, в лицето на Subaru BRZ.
Техническата визитка на BRZ е копирана от ъпгрейднатото GT86, докато разликите с него се ограничават по LED фаровете и аеро компонентите, взети от BRZ STI Concept.
Но Subaru BRZ 2017 се отличава също и по изцяло нов пистов режим на каране и няколко допълнителни функции за ежедневното шофиране. Ако започнете да четете тези редове с надеждата да намерите думата „турбо“ в тях, ще трябва да ви разочароваме. 2,0-литровият боксер продължава да бъде атмосферен, като в случая получава нови клапани, разпределителен вал и цилиндрови глави.
Всмукателната и изпускателната системи също са модифицирани, което допринася за генерираните 205 к.с. и 211 Нм. И с цел да се конкурира по-успешно с Mazda MX-5, 6-степенната ръчна скоростна кутия е с по-ниско крайно предавателно число от 4,1 (понижено от 4,3).
Освеженото Subaru BRZ 2017 получава и нови пружини и амортисьори, както и по-широка задна стабилизираща щанга. Като цяло инженерите на японската марка настройват окачването да е с една идея по-твърдо от досегашния модел.
Ако няма да жалите вашето BRZ може да го поръчате с пистово-фокусирания Performance пакет. Той включва спирачна система Brembo с по-големи апарати, койлоувъри от SACHS и 17-цолови черни алуминиеви джанти.
LCD дисплеят на централната конзола е с нов софтуер, показващ всички важни показатели, като страничното G-натоварване, спирачното усилие, температурата на маслото и водата, заряда на акумулатора и други. Приложенията за смарт телефоните ги прескачаме, разбираемо защо…
Продажбите на фейслифт на BRZ ще започнат от този септември. Чудим се кога ще видим турбо версия, носеща фамилията STI. Дано да е по-скоро…