.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Super Bowl 2022: Най-скъпите автомобилни реклами [Видео]

Вчера се състоя най-голямото спортно събитие в САЩ. Стадион SoFi Stadium в Инглууд, Калифорния бе домакин на финала на 102-рия сезон на NFL, в който “Лос Анжелис Рамс” победи “Синсинати Бенгалс” и стана двукратен победител в Super Bowl, най-голямата награда в американския футбол.

Над 70 000 зрители гледаха мача на живо и се забавляваха по време на почивката, включително Dr. Dre, Snoop Dog, Еминем и Кендрик Ламар. Телевизионната аудитория надхвърли 100 млн. души, за които беше пусната невероятно скъпа реклама – цената за 30 секунди ефирно време достигна рекордните 6,5 млн долара. Автомобилните производители също традиционно подготвят своите предизвикателни реклами с участието на холивудски звезди. Ето и най-скъпите от тях.

Томи Лий Джоунс и Toyota Tundra

За да рекламира новото поколение на големия пикап Tundra, Toyota покани трима известни актьори със същите фамилии. Томи Лий Джоунс беше придружен от актрисите Лесли Джоунс и Рашида Джоунс. Заедно те организираха вълнуващо състезание на асфалт, през пустиня, кален терен и заснежени планини, за да покажат, че Tundra се превръща в най-проходимия, надежден и напредничав пикап.

Nissan Z в екшън филм

Един от най-вълнуващите видеоклипове за Super Bowl е продуциран от Nissan, който вече е гледан от повече от 31 млн. души само в YouTube. В рекламата са снимани комикът Юджийн Леви („Американски пай“), носителката на Оскар актрисата Бри Ларсън, Данай Гурира, Дейв Баутиста и супергероите на Marvel. Основните автомобили в рекламата са спортният автомобил Nissan Z и електрическият кросоувър Nissan Ariya.

Шварценегер и Салма Хайек в новото BMW

BMW покани Арнолд Шварценегер и известната мексиканска актриса Салма Хайек да рекламират новия електрически кросоувър iX, които изиграха съпружеската двойка древногръцки богове – Зевс и Хера. Гръмовержецът, изигран от бившия губернатор на Калифорния, е принуден да презарежда всекидневно множество електрически уреди по молба на приятели и съседи. И само появата на нов електромобил с дълъг амнономен пробег в семейството спасява страшния бог от скучното всекидневие.

Д-р Зло и новият Hummer

Четвърт век след старта на франчайза “Остин Пауърс”, канадският актьор Майк Майърс се завръща на екран като д-р Зло в реклама на General Motors. Сега той вече не е такъв злодей – новият му основен враг е глобалното затопляне, което той се надява да победи с помощта на електрическите автомобили на GM, включително новия GMC Hummer EV.

Семейство Сопрано и Chevrolet Silverado

General Motors подготви още едно видео за Super Bowl, в което има заставка от култовия гангстерски сериал от 2000-те. В него мафиотът дон Тони Сопрано управлява огромен всъдеход Chevrolet Suburban с лакомия 5,7-литров V8 бензинов двигател. Двадесет години по-късно децата му Антъни „Ей Джей“ и Медоу, изиграни от Робърт Айлър и Джейми-Лин Зиглер, се преместват в „зеления“ електрически пикап Chevrolet Silverado от следващо поколение.

Вижте още

Необичаен, но все пак нов световен рекорд за Porsche Taycan [Видео]

Електрическото Porsche Taycan вече има в биографията си немалко световни рекорда, като сега трябва официално …