.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Volvo обнови седана S60 и комбито V60

Volvo представи обновените седан S60 и комби V60. Автомобилите получават малки външни промени, както и някои технически подобрения, включително опции с нова роботизирана скоростна кутия.

Промените във външния вид се свеждат до нови въздухозаборници отпред, различна задна броня със скрити накрайници на изпускателната система, както и нови дизайнерски джанти. Салонът  разполага с нова информационно-развлекателна система, базирана на Google Android, която има достъп до такива собствени услуги като Google Maps, Google Assistant и Google Play.

Двигателната гама на обновените Volvo S60 и V60 се състои от бензиново-електрически и дизел-електрически задвижващи системи, работещи на принципа на мек хибрид и плъгин хибрид.

Бензиновата гама включва 2,0-литрови четирицилиндрови турбо арегати с мощност 163, 197, 250 и 300 к.с. Те са в комбинация с 48-волтов стартер-генератор, осигуряващ допълнителни 14 к.с.

Първите два двигателя работят заедно с нова седемстепенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя, по-мощните двигатели със същата осемстепнна трансмисия. Дизеловата гама е представена от 2,0-литров турбо мотор с мощност 197 к.с., който също има и електрическа надстройка.

Що се отнася до пълноценните хибриди, те са базирани на 2,0-литрови бензинови двигатели с мощност от 253 к.с. и 310 к.с., действащи заедно с електродвигател със 146 к.с. В последния случай седанът S60 може да ускорява от 0 до 100 за 4,3 сек, но максималната скорост е ограничена до 180 км в час в съответствие с новата политика за пътна безопасност на Volvo. Батериите с 14,9 киловатчаса позволяват да изминаване без дозареждане от 75 до 94 км.

Вижте още

Wiesmann показа електрически роудстър Project Thunderball [Премиера]

Немският производител Wiesmann се завръща след няколко години отсъствие с електрическия роудстър Project Thunderball. Историята на …