.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }
Начало » Премиери » Ferrari FXX-K Evo [Премиера]

Ferrari FXX-K Evo [Премиера]

Ето ви малко италианско порно. Негов продуцент е Ferrari, а заглавието на филма е Ferrari FXX-K Evo.

Новото Ferrari FXX-K Evo ще се предлага като изключително лимитиран модел и като ъпгрейд пакет за настоящите XX коли. Т.е. може да си го поръчате като готов екземпляр или да оставите вашето FXX за пластична хирургия.

Програмата Ferrari XX стартира през 2005 г. с появата на FXX, изграден върху кокалите на Ferrari Enzo. По-късно се появава 599 XX, последван преди няколко години от FXX-K, базиран върху LaFerrari. Всичките три модела вече имат и Evo варианти, като последният е разработен с активната роля на клиенти на Ferrari XX.

Ferrari FXX-K Evo получава различни компоненти, вдъхновени от света на Формула 1, GT3, GTE и други състезателни серии. 6,2-литровият V12 двигател и хибридната система генерират сумарна максимална мощност от 1050 к.с. Пикът на въртящия момент пък е малко над 900 Нм.

Последното Evo е олекотено, благодарение на иновативна технология за създаване на компоненти от въглеродни влакна. Новият аеро пакет повишава притискането с 23% спрямо стандартното LaFerrari. При 100 км/ч се генерират 640 кг притискателна сила, докато при максимална скорост от над 350 км/ч натискът е 830 кг.

Тази допълнителна притискателна сила е генерирана от фиксирано двойно задно крило и активен заден спойлер. Двете странични вертикални перки и централната такава увеличават стабилността. Задната броня пък е проектирана прецизно да насочва въздушната струя от задните колела към дифузьора.

Отпред FXX-ът също Evo-люира. Секцията между фаровете получава дьлбока кухина, където е разположена карбонова вана с вертикално крило. Отворът служи и за допълнително вкарване на въздух, насочван под панелите към предните колела. Окачването също е калибрирано, за да отговаря на новия аеродинамичен профил.

 

Няма все още снимки на интериора, но от прес релийза разбираме, че има нов волан с пера за превключване, идващи директно от Формула 1. От волана пилотът може да активира KERS системата и да получи допълнителна мощност в желания момент. Дисплеят за задната камера, намиращ се вдясно на пилота, е заменен с по-широк 6,5-инчов.

Ferrari вече са изпитали Ferrari FXX-K Evo в продължение на 5000 км по състезателни писти и са направили 15 000 км тестове за издръжливост. Колата ще може да участва в XX Programme през сезони 2018 и 2019. За догодина са потвърдени вече девет писти между старта през март и края през октомври.

Подобно на останалите XX модели и FXX-K Evo не е хомологиран за каране по обществени пътища и не може да участва в различни състезания, освен тези на Ferrari.

Вижте още

Фейслифт за Peugeot 5008 [Премиера]

Преди няколко дни Peugeot показа фейслифта на кросоувър модела си 3008. В случай че сте …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *