.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Koenigsegg One:1 [Фотосесия]

Лимитиран до 6 екземпляра Koenigsegg One:1 е една от най-редките съвременни суперколи на планетата. И не само, че обещава рекордни характеристики шведската машина е с уникален дизайн, превръщайки я в най-извънземното нещо, създавано от Koenigsegg.

Koenigsegg One:1

Конкретно този екземпляр Koenigsegg One:1 в момента се намира във Великобритания, като именно заради това воланът е отдясно. За разлика от показания One:1 в Женева миналата година, който е със стандартна карбонова каросерия, този носи името The BHP Project и е със сини въглеродни влакна отвън. Традиционният черен карбон е използван за предния капак, покрива, задното крило, както и за огледалата. Джантите също са направени изцяло от въглеродни нишки, както и крилата в предната част. Екстериорът е завършен с тънки бели перлени ленти, започващи от носа.

Koenigsegg One:1

Интериорът на Koenigsegg One:1 The BHP Project въплъщава всичко изброено дотук, миксирайки синьо с черно в компанията на много карбон.

Koenigsegg One:1

В случай че сте забравили името на Koenigsegg One:1 идва от еднаквото съотношение мощност/тегло. Мощността е точно 1 мегават или казано по-разбираемо – 1341 к.с. В тази връзка теглото на шведската хиперкола е 1341 кг. Максималният въртящ момент пък е 1371 Нм. Шведите успяват да постигнат трудната формула за перфектно съотношение 1 к.с. на 1 кг.

Koenigsegg One:1

Koenigsegg One:1 се очаква да развие максимална скорост от 450 км/ч, така че аеродинамиката е ключова за модела. Благодарение на новата муцуна и „льоманското” задно крило притискателната сила при 260 км/ч е към 610 кг, докато при 440 км/ч One:1 генерира натиск от 830 кг.

Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1 Koenigsegg One: 1

 

Вижте още

Йон Олсон отряза покрива на своя Mercedes-Benz G500 4×4² [Видео]

Тази година Йон Олсон похарчи около 250 000 евро, за да купи чисто нов Mercedes-Benz …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *