.header-content { background: url("https://driver.bg/header/rotate.php") repeat scroll 0 0 rgba(0, 0, 0, 0); padding: 20px 15px; }

Фейслифтът на Mazda 6 идва с мощен 250 к.с. турбо двигател [Премиера]

Новата Mazda 6 бе представена на автомобилния салон в Лос Анджелис. Под „нова“ от Mazda разбират нов модел, но реално имаме фейслифт. От японската компания твърдят, че „шестицата“ им е реконструирана, но обективно моделната версия 2018 не изглежда по-различно от досегашния модел. Или поне отвън изглежда така…

Леките промени в дизайна обаче падат в сянката на друго нещо. И то е новия 2,5-литров турбо четирицилиндров бензинов двигател с 250 к.с. Максималният въртящ момент достига при него 420 Нм.

Заводското име на този мотор е SKYACTIV-G 2.5 T, като наистина генерира 250 к.с., но единствено с премиум гориво. С по-обикновен бензин, като например американския 93 октана, мощността пада на 227 к.с.

Все още не е потвърдено дали този двигател ще се предлага и в Европа, когато моделът бъде представен на автосалона в Женева.

Mazda 6 2018 ще се предлага и с подобрен атмосферен двигател със 184 к.с. Този мотор разполага с функция за изгасването на цилиндър или цилиндри по време на движение със скорост между 40 и 80 км/ч. Така в един момент двигателят може да работи само на два цилиндъра. При подаване на газ останалите цилиндри се възпламеняват „невъзможно“ бързо, както казват от Mazda.

Друга голяма новина за обновената Mazda 6 е промененият интериор. Всичко е почти ново, като воланът и няколко други детайла запазват старата си форма. Преработеното табло е с издължен дизайн и дава усещането за широко пространство на шофьора и пътниците. Салонът може да бъде облечен с кожа и напа, и актенциран с дървени апликации.

Монтирана е и система за 360-градусова картина от камерите на колата, както и нов 8-инчов сензорен дисплей. Опцията тук е по-малък, но регулиращ се 7-инчов екран.

Промените отвън са далеч по-малко очевидни. Mazda 6 получава нова радиаторна решетка, стандартни LED фарове и интегрирани халогени. Моделът излиза и с нова гама алуминиеви джанти с размери от 17 до 19 цола.

Продажбите на модела започват в Щатите от пролетта на 2018, като вероятно ще съвпаднат с началото на тези в Европа. В САЩ цената започва от 21 хил. долара.

Вижте още

Новият Volkswagen ID.7 дебютира със светеща боя [Премиера]

Дни преди световната премиера на изложението за електроника в Лас Вегас Volkswagen реши да покаже …

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *